الخميس، 18 مايو 2017

استماع وتحميل تتر مسلسل الحلال - احمد سعد و سمية

الخميس، 18 مايو 2017 7:58 م

حصريا على موقع ميوزك اون لاين اغنية احمد سعد وسمية الخشاب تتر مسلسل الحلال يا معلم جديد 2017

تحميل اغنية بالحلال يا معلم , تنزيل اغنية بالحلال يا معلم , اغنية بالحلال يا معلم mp3 , تتر اغنية بالحلال يا معلم احمد سعد , تتر مسلسل الحلال mp3 احمد سعد . سمية الخشاب

كلمات اغنية بالحلال يا معلم احمد سعد .

اول ما شوفتك انا قلبي لقيته مال
وعرفت طعم الهوا وبقيتي شاغله البال
انتي لا قبلك ولا بعدك انتي بعيوني غزال
طاوعيني واسمعي مني
خلي في بينا وصال
ياحبيبتي ده انتي جمالك مايتقلش بمال
ماتيجي سوا نتفاهم
ماتيجي سوا نتفاهم عايز معاكي اتكلم
بالحلال يا معلم بالحلال نتكلم
مالك بيا خف شويه
تعبتني في الراحه والجايه
بالحلال يا معلم بالحلال نتكلم
مالك بيا خف شويه
تعبتني في الراحه والجايه
قوليلي ليه عملتي 
معاكي نسيت انا اسمي
متبعدنيش تعالي نعيش
ونقرا الفاتحه ونسمي
يا سحراني وسرقاني
وساكنه القلب من جوا
بقيت مفتون هاتي المأزون ده انا لا حول ولا قوه
بالحلال يا معلم بالحلال نتكلم
مالك بيا خف شويه
تعبتني في الراحه والجايه
بالحلال تاخد قلبي
بالحلال تعيش جمبي
تكون ليا لوحديا وانا هاشيلك جوا عنيا
بالحلال تكلمني بالحلال تطمني
هتفهمني هتكسبني
تدلعني عشان تعجبني
خدي وادي يا حلوه ارضي
وحني عليا انا ورقي
انا شاريكي عيني عليكي
وراكي لحد ما توافقي
وعجباني وشغلاني مفيش غيرك مالي عنيا

معلومات عن اغنية بالحلال يا معلم .

كلمات عماد عبيد،
وألحان أحمد سعد،
وتوزيع أشرف البرنس.

تعليقات

  • فيسبوك
  • جوجل بلاس

ليست هناك تعليقات:

جميع الحقوق محفوظة لـ ميوزك اون لاين

تصميم و تكويد